poniedziałek, 23 lutego 2015

On the red carpet

Dzisiejsza wspaniała Oscarowa noc na pewno długo pozostanie w naszej pamięci. Gratulacje dla polskiego filmu Ida w reżyserii Pawła Pawlikowskiego, który otrzymał statuetkę w kategorii najlepszy film nieanglojęzyczny. Największą moją uwagę przykuł film The Grand Budapest Hotel (zdobył aż 4 statuetki) i chociaż nie dostał Oscara za najlepszy film, to jest na mojej liście filmów do obejrzenia w najbliższym czasie! Na czerwonym dywanie królowało oczywiście wiele pięknych kreacji, a o to moje ulubione.

Na pierwszym miejscu (nie tylko dla mnie!) jest Emma Stone w kreacji Elie Saab. Suknia jest piękna – zresztą większość projektów Elie Saab jest bajkowa (przykładem jest suknia ślubna o której w jednym z naszych wpisów pisała P. ;).



Nie lubię przesadzonych strojów z licznymi udziwnieniami, dlatego bardzo podobała mi się suknia Anny Kendrick (kreacja Thakoon).


Oczywiście bardzo ładnie wyglądała laureatka Oscara dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej Julianne Moore – Chanel.


Do moich ulubionych sukienek należy też projekt Versace w którym pojawiła się Jennifer Aniston.


W sukience Saint Laurent na czerwonym dywanie pokazała Dakota Johnson i moim zdaniem to był doskonały wybór!


Pewnie Wy również macie swoje typy! Która kreacja podobała Wam się najbardziej? Jesteście zadowoleni z rozdanych statuetek czy może uważacie, że ktoś bardziej na nią zasłużył?
Miłego wieczoru,

D. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis