poniedziałek, 15 grudnia 2014

Perfect wedding dress

@pinterest.com
Odejdę trochę od tematu świąt i powrócę do moich ślubnych przygotowań :). Pewnie wielu z Was będzie się to wydawać dziwne, ale nigdy nie marzyłam w dzieciństwie o sukni ślubnej ani o ślubie. Do pewnego czasu nawet uważałam, że nigdy go nie wezmę, bo nie jest mi do niczego potrzebny. Jednak z biegiem lat powoli zmieniałam moje zdanie co do instytucji małżeństwa. Ostatnio wraz z D. w końcu wybrałyśmy się do salonów ślubnych, a w Poznaniu jest ich naprawdę wiele. Ceny są różne, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Osobiście lubię klasykę i prostotę. Nigdy nie założyłabym sukni typu beza albo w innym kolorze niż biały. Mimo ogromnego wyboru, to trudno jest zdecydować się na tą jedną. Przy wyborze sukni ważna jest świadomość czego tak naprawdę oczekujemy ;). Jednak najważniejsze jest mieć obok nas zaufaną osobę, która powie nam, że to właśnie w TEJ wyglądamy przepięknie ;). Poszperałam trochę w Internecie i mam dla Was trochę zdjęć sukienek, które najbardziej mi odpowiadają. Również wśród znanych polskich projektantów mam swoje typy. Uwielbiam suknie duetu Praprocki& Brzozowski, ponieważ dzięki ich klasyce i elegancji można poczuć, że to naprawdę suknia stworzona dla Ciebie. Po prostu spójrzcie sami i powiedzcie co sądzicie o moich propozycjach ;).

/I’ll leave christmas theme for a while and return to my wedding preparations. It might seem odd, but I’ve never dreamed about my wedding or my wedding dress, I know. Actually for quite some time I thought that I’m never going to marry anyone, because marriage itself is not really necessary but as the time goes by I started to change my mind.
So lately we hit stores with D (and trust me, there are a lot of them here). You can choose between a lot of prices so there’s something for everyone. I personally love classics, I’d never wear dress in colour different than white. Despite variability of choice it’s difficult to choose one. Don’t go alone to this kind of shops, go with someone trusted, and let them confirm that it’s THE ONE. I’ve got a lot of pictures of dresses that i find the most, but during tryout it’s hard to take a pictures, so here are some from the web. Also they are some of my personal favourites from polish designers. I love dresses made by Paprocki&Brzozowski, because they give you an impression that they’re made for you with their classic look and elegance. /

www.gracja.poznan.pl
www.gracja.poznan.pl

www.gracja.poznan.pl
www.paprockiibrzozowski.com
www.zien.pl

www.zien.pl

www.zien.pl
od lewej:Armani, Valentino.
Ellie Saab

What do you think about my propositions?

P.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis