poniedziałek, 24 marca 2014

Plymouth




Niedawno wróciłam z trzymiesięcznego pobytu w Anglii, gdzie chciałam przede wszystkim podszkolić swój język angielski. Jednak w przeciwieństwie do wielu osób nie wybrałam Londynu, lecz miasto położone na południowym wybrzeżu Anglii - Plymouth.
Anglicy są naprawdę bardzo sympatyczni i czasem wydaje mi się, że aż za bardzo ;p. Nie mają tak pięknego akcentu jak w filmach (przynajmniej tam gdzie ja byłam), ale sam wyjazd uważam za bardzo udany.  

Plymouth to jedno z największych miast portowych Wielkiej Brytanii. Położony jest na granicy Devon i Kornwalii. Ma ono duże znaczenie historyczne. W 1588 roku właśnie z niego wyruszyli Brytyjczycy, aby pokonać Wielką Armadę. Istnieje do dzisiaj wiele zabytków upamiętniających to wydarzenie.  Przez te trzy miesiące bardzo wzbogaciłam swoją wiedzą na temat Anglików i ich kultury oraz angielskiej kuchni, i na pewno się z Wami tym podzielę w kolejnych postach. 

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć, które dadzą Wam mały przedsmak tego, co zobaczycie w przyszłych wpisach ;)










0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis