poniedziałek, 27 października 2014

Stay fit, no more junky food

Kiedyś gdy tylko oglądałam film czy serial nie mogłam obyć się bez chipsów, popcornu czy ciasteczek. Jednak od pewnego czasu staram się zastąpić je zdrowymi produktami, które nie tylko wzbogacają nasze codzienne menu, ale także dają nam energię do dalszej pracy. Po chipsach zawsze czułam się ciężko i nie miałam ochoty podnieść się z łóżka więc włączałam kolejny odcinek ulubionego serialu i marnowała wiele czasu zamiast zrobić coś pożyteczniejszego. Wielu z Was zapewne powtarza moje błędy i dlatego chciałabym Wam dać kilka propozycji zamiany ciężkostrawnych produktów na te bardziej pożyteczne.

/Way back in time when I was watching movie or TV show I couldn't live without chips, popcorn or cookies. But I finally came through it and now I'm paying more attention to what i eat and I'm constantly trying to replace them with healthy food that can give you power to get going further! Earlier after chips I couldn't move so much and I got stock on a couch and I didn't feel like doing anything more than another episode. So I decided to show you some of my trick to replace junk food:/

Pierwszą z nich jest ciabatta z kozim serem lub z pesto i suszonymi pomidorami. Pesto można zrobić samemu, co szczególnie polecam, gdyż nie jest trudne w przygotowaniu. Jednak gdy nie mamy dużo czasu jest wiele rodzajów dostępnych w sklepach.

/First: Ciabatta with goat cheese or pesto with dry tomatoes. It's probably better to make your own pesto (it's not so hard, really) but if you're feeling lazy just go with bought one - there's a plenty in stores./



Drugie to papryczki nadziewane serem. Najbardziej lubię te czerwone, gdyż ich ostry smak idealnie komponuje się z serem.

/Secondly peppers stuffed with cheese. The red ones are the best, because spice combine good with cheese./
  

Gdy mamy ochotę na coś słodkiego, to zamiast sięgać znowu po ciastka kupione w sklepie, kupmy jabłka. Można z nich wyczarować naprawdę bardzo smaczne dania. Ja polecam jabłka zapiekane z żurawiną, migdałami, orzechami włoskimi, jagodami goji i płatkami owsianymi. Bardzo pożywna przekąska i na pewno o wiele zdrowsza niż tradycyjne słodycze.

/For something sweet go with apple instead of your bought cookies. You can do literally anything with apple and my little trick is to bake them with cranberry, almonds, walnut, goi berry and oatmeal. It's very healthy and it's packed with all of the goodness, really!/



Osobiście jestem też fanką różnego rodzajów sałatek. Ostatnio kupiłam oliwę z oliwek o smaku chilli i jestem nią tak zachwycona, że sałatki stały się moim codziennym rytuałem:)

/I'm also a big fan of any salad. Recently I've bought an chilly flavoured olive oil and I'm in love with it, salads are my daily ritual now ;)/

Bon appetit!

P.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis