piątek, 14 listopada 2014

Easy-peasy Friday!

@pinterest.com

Piątek! Dla wielu oznacza to słodkie weekendowe lenistwo bądź imprezowanie. I słusznie, bo po całym tygodniu należy się Wam chwila relaksu i wolnego czasu na robienie tego, co lubicie. Ja dzisiaj mam dużo pracy. Na szczęście zrobiłam sobie całą listę rzeczy, które koniecznie muszę zrobić przez weekend i na pierwszym miejscu jest rozpoczęcie pisania pracy magisterskiej. Jednak nawet kiedy w wolne dni mamy do spełnienia kilka obowiązków, to warto pamiętać aby znaleźć sposób na ułatwienie sobie tego.

/It’s Friday! For most of us it means lazy or party weekend. And it’s great, because after a hard week, you should have a moment top relax and free time to do what you really like. Unfortunately, I have a lot of work today. To make it easier I made a whole list of things that absolutely must be done this weekend and in the first place I've put my assignment for master. However, even when we have days off to do our duties it’s worth to remember to find a way to make it easier./



Przed rozpoczęciem pisania pracy zrobiłam sobie plan, żeby tylko niczym potem się nie rozpraszać, a taka lista sprawia, że muszę wykonać założone zadania na czas. Przygotowałam sobie kawę (i oczywiście musiałam zjeść coś słodkiego, dlatego ten rogalik na zdjęciu :D), usiadłam wygodnie w moim miejscu pracy i zabrałam się do roboty! Oczywiście pamiętam, że dzisiaj jest piątek, dlatego ustaliłam sobie limit napisania pierwszych 10 stron, a potem odrobina relaksu. Dzisiejszy piątek spędzam pod hasłem: cały wieczór w łóżku i nigdzie się nie ruszam!

/Before hard work I prepared a cup of coffee (and of course I had to eat something sweet - croissant in the picture: D), I sit comfortably in my workplace and I've gone to work! Of course I remember that today is Friday, so I fixed a limit to write: the first 10 pages, and after that it will be time for relax. Today I spend Friday under the slogan: the whole evening in bed and not moving anywhere!/



Po pierwsze, zakładam ciepłe skarpety i ulubioną piżamkę!

/Firstly, I wear warm socks and my favorite pajamas!/



Po drugie, robię ciepłą herbatę, a dzisiaj mam ochotę na Sagę owoce leśne! A może jednak kubek mleka? :)

/Secondly, I do hot tea - today I want Saga berries! Or maybe a cup of milk?/
❤Po trzecie, biorę książkę do ręki, której już od miesiąca nie mogę skończyć, bo brak mi czasu.

/Thirdly, I take a book that is so hard for me to finish, because of lack of time./


Po czwarte, idę spać przed 24!
/Fourth, I go to bed before midnight!/

@pinterest.com

O tak, to mój cały plan, żeby chociaż dzisiejszy wieczór był easy-peasy! ;)
A Wy jakie macie plany? :)

/That's my whole plan, atleast  tonight  was easy-peasy! ;) And what’s your plans for tonight?/

D.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis