piątek, 18 kwietnia 2014

Co robić gdy za oknem deszcz...

@pinterest.com
Ostatnio towarzyszy nam pogoda "w kratkę", a gdy za oknem deszcz, to najchętniej nigdzie nie wychodziłabym tylko leżała caaaały dzień w łóżku. Jednak gdy mam wtedy wolny dzień, to próbuję go wykorzystać w trochę bardziej kreatywny sposób, a przynajmniej leniuchawać w inny sposób niż śpiąc ;).

Oto kilka moich ulubionych "wyjść awaryjnych", gdy pogoda już kilka dni z rzędu daje nam w kość:

  kino lub teatr - to pierwsze, to jedno ze standardowych wyjść, ale ja preferuje zrobienie własnego seansu filmowego w domu na wygodnej kanapie. Przygotowanie popcornu, kupienie chipsów i coli zajmie nam tylko chwile, a możemy przy tym o wiele lepiej się bawić. Warto zaangażować w to przyjaciół i wybrać wspólnie kilka ulubionych filmów bądź te których jeszcze żaden z Was nie widział. Ja ostatnio robiłam seans z serialem "Kasia i Tomek" i nie pamiętam kiedy ostatni raz aż tyle się śmiałam :D.
@pinterest.com

PS3 - gra może być przyjemna nie tylko dla mężczyzn. Ja lubię czasem usiąść, zrelaksować się i włączyć moją ulubioną jak dotąd grę - Little Big Planet. Zdecydowanie nie jest to gra dla dzieci, chociaż królują tam kolorowe, poprzebierane szmacianki i światy jak z bajek, to jak przypomnę sobie ile razy próbowałam przejść ten sam poziom, to dochodzę do wniosku, że albo naprawdę nie należy do łatwych, albo ja jestem gorsza w tę grę niż myślałam ;). Można również grać w dwie osoby, a wtedy jest jeszcze bardziej ekscytująca i zabawna.
 bądź gra planszowa, która zawsze przynosi wiele emocji, aż można zapomnieć o tym co dzieje się za oknem.
 zakupy - właśnie wtedy lubię je robić, gdy za oknem chlapa i chmury pokrywają całe niebo. Mam wtedy poczucie, że dzięki temu lepiej spożytkuje piękny słoneczny dzień niż siedząc w galeriach handlowych. Wtedy też zazwyczaj mój nastrój nie jest zbyt rewelacyjny, a każdy wie, co kobietom najbardziej poprawia humor.
@pinterest.com

czytanie zaległych książek - uwielbiam ten moment, gdy nic nie muszę robić, a na zewnątrz jest nie za ciekawie, wtedy mogę wygodnie usiąść z herbatą w ręku i zabrać się za czytanie książek z mojej ogromnej listy pt "Koniecznie przeczytać!".
@pinterest.com

Gotowanie - jeżeli to dla kogoś przyjemność, to jest to idealny czas na wypróbowanie czegoś nowego, a może ktoś dopiero uczy się tak jak my więc może podszkolić swoje zdolności kulinarne i przy okazji dobrze się bawić.

 Porządki - czasami w wolnej chwili trzeba sprostać także obowiązkom, a nie tylko kierować się przyjemnościami. Jednak ja zawsze włączam do sprzątania moją ulubioną muzykę, a wtedy to naprawdę nic trudnego!
@pinterest.com

ćwiczenia - można też zadbać o swoją formę i "odpocząć" od wiecznego leżenia na kanapie. Kilka ćwiczeń rozciągających bądź warto też skorzystać z jazdy na rowerku stacjonarnym (jeżeli mamy gdzieś w domu i służy nam za wieszak jak to w moim przypadku jest ;), a gdy wróci słońce i upały, to przesiąść się na zwykły rower i planować wycieczki rowerowe. Dzięki temu poprawimy naszą osłabioną po zimie kondycję!
@pinterest.com

spacer w deszczu - dla miłośników deszczu też coś się znajdzie. Spacer z parasolką w kaloszach brzmi dziecinnie? A może jednak poskaczemy po kałużach podziwiając naszą miejscowość w deszczu? Ja uwielbiam tylko spacer w ciepłym, letnim deszczu, ale na to jeszcze trochę sobie poczekam.
@pinterest.com

D.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis