sobota, 26 kwietnia 2014

Stare filmy - nowe odczucia.


Ostatnio powróciłam do oglądania czarno-białych filmów. Uwielbiam ich klimat, sposób gry aktorów, stroje. Kiedy je oglądałam, jak byłam mała, to zawsze chciałam się tak ubierać jak w tamtych czasach, a w przyszłości chciałam być jak Scarlett O’Hara. Oto lista moich ulubionych 5 filmów do których strasznie lubię powracać, do każdego z różnych powodów ;).

Casablanca – urzeka mnie za każdym razem na nowo. W tym tygodniu oglądałam ją po raz kolejny. Dwoje ludzi zakochuje się w sobie w nieodpowiednim momencie, a jednak ratowanie świata jest ważniejsze od ich uczucia.
@pinterest

@pinterest

Przeminęło z wiatrem – pamiętam jak oglądałam ten film po raz pierwszy jak byłam małą dziewczynką z moją mamą. Chyba nie jedna z nas podziwia Scarlet O’Harę. Jej upór, wytrwałość – charakter miała chwilami irytujący, ale ja ją uwielbiałam i chciałam być taka jak ona ;p.
@pinterest

@pinterest

Deszczowa piosenka – natknęłam się na nią w święta i dużo nie trzeba mówić, bo po prostu uwielbiam musicale. Później cały dzień po głowie chodziła mi piosenka Singing in the rain.

@pinterest

@pinterest


Czarnoksiężnik z krainy Oz – ten film zawsze wzbudzał moją sympatię jak byłam dzieckiem z oczywistego powodu (mała dziewczynka, która jest bohaterka filmu nosi takie same imię jak ja ;). Historia jest magiczna, ale ma też pouczające zakończenie.
@pinterest


@pinterest


Śniadanie u Tiffany'ego – każdy zna ten film, bo świetna i piękna Audrey Hepburn jest wystarczającym powodem do obejrzenia go. Szczerze, to na początku nie przypadł mi on tak do gustu, wolałam inne filmy z nią w roli głównej. Jednak kiedyś włączyłam go po raz kolejny i przemyślałam jego głębszy sens. To naprawdę świetny film i z czystym sumieniem go polecam! Sam temat Audrey jest na tyle długi, że na pewno powstanie o tym osobny post :)
@pinterest

@pinterest

@pinterest


Dzisiaj mam dzień lenia, a więc wracam do oglądania w dresie i z mopsowymi skarpetkami! ;)

D.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis