środa, 10 września 2014

5 jesiennych MUST HAVE

Wakacje za nami, a razem z nimi upalne dni, noszenie krótkich spodenek, sukienek i delikatnych koszulek. Uwielbiam lato, ale niecierpliwie czekam już moment kiedy będę mogła założyć cieplejsze sweterki i usiąść z kubkiem gorącej czekolady podczas kolejnego jesiennego wieczoru. 

Na ten okres upatrzyłam już sobie kilka rzeczy, które chciałabym mieć w swojej szafie. Znalazłam kilka propozycji w różnych przedziałach cenowych, żeby mieć większy wybór, a także może Wy na coś się zdecydujecie :).

1.    Botki
Prawdopodobnie moim pierwszym zakupem będzie któraś z tych par botków. Chcę, żeby miały one niższy obcas albo grubszy, bardziej stabilny niż te które mam do tej pory i tym przede wszystkim będę się kierować.

CCC Lasocki - 249,99 zł
H&M - 129,90 zł


CCC - 99,99 zł

2.    Kardigan
I tutaj mam dylemat, bo nie wiem czy wybrać delikatny i cienki, czy cieplejszy, a oba strasznie mi się podobają. Pewne jest jednak to, że stawiam na szarość. 
H&M - 79,90 zł

H&M - 129,90 zł

 3.    Koszula w kratę
Wstyd się przyznać, ale nie mam jeszcze ani jednej koszuli w kratkę w swojej szafie więc muszę to koniecznie naprawić ;).

Bershka - 69,90 zł
H&M - 79,90 zł

Zara - 169 zł

 4.    Czapka.
Ostatnio na nowo spodobał mi się bordowy kolor, dlatego zamierzam poszukać delikatnej czapki w tym właśnie kolorze.
Sinsay - 12,99 zł
H&M - 29,90 zł


5.    Lakier do paznokci
Ostatnim produktem jest lakier do paznokci i to koniecznie w jesiennych barwach. Oto moje propozycje i każde z nich można kupić w perfumerii Douglas. 








OPI - ESPANA Nr E41 Barefoot in Barcelona - 49,90zł

Revelon - China Flower - 19,90 zł
essie - Zielenie - 35 zł


Udanych zakupów!

D.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis