poniedziałek, 15 września 2014

Last week

@pinterest

Miniony tydzień spędziłam głównie czytając i oglądając filmy. Nadrabiałam wszelkie zaległości i muszę przyznać, że bardzo mi się to podobało :D! Trafiłam na kilka pozycji wartych polecenia oraz przypomniałam sobie najlepszą receptę na to by dzień minął łatwo i przyjemnie.

Hello! I’ve read a lot of books and watch a lot of movies last week. Honestly, I have cought up on almost everything and I really enjoed that. Some of these books are really worth mentioned and I’m pretty sure that I finally remembered the best way to go through your day like it’s easy-peasy! 

@pinterest

Przeczytałam książkę Emily Giffin Pewnego dnia i była to moja pierwsza książka tej autorki. Pozytywnie mnie zaskoczyła, lubię sięgnąć po lekką i przyjemną literaturę, która mnie tak pochłonie, że będę ją czytać podczas każdej wolnej chwili. Opowiada o dorosłej już Marianne oraz jej córce Kirby, która postanowiła odnaleźć matkę, choć ta, 18 lat wcześniej, oddała ją do adopcji. Możemy się przyjrzeć odczuciom obu bohaterek, ponieważ czytamy na przemian relacje każdej z nich. Mnie strasznie wciągnęła, zaskoczyło także niebanalne zakończenie i zamierzam wkrótce kupić kolejną książkę Emily Giffin.

The book I mentioned before is „Where we belong” by Emily Giffin. That’s the first time I lie my hands on her books and really, It’s surprisingly good! The storyline is cruising around life of Marianne and her daughter Kirby, who finally decided to find her mother (although she gave her for adoption 18 years ago). It’s very emotional because we can read the same story from the angle of mother and daughter. I really digg it and I’m definitely will read another Giffin’s book soon! 


Kolejną rzeczą, którą chcę się z Wami podzielić, to film Zacznijmy od nowa z Keirą Knightley w roli głównej. Sama historia jest naprawdę dobra, ale to sceneria i muzyka tak mnie zachwyciły! Soundtrack z filmu mam już na moim telefonie i uwielbiam powracać do kilku piosenek. Musicie zobaczyć ten film!

Next thing I’d like to share with you is movie „Begin Again” with Keira Knightley. Storyline is pretty good but the scenery and music is outstanding! Soundtrack from this movie is also on my phone and I love to come back to some of the songs from it. You have to watch this movie! 

@pinterest


A Oczywiście, to co sprawia, że dzień od razu staje się lepszy, to oczywiście spotkanie z przyjaciółkami przy kawie/herbacie i słodkościach! Byłyśmy w Manekinie i podają tam bardzo dobre tiramisu – prawie tak dobre jak we Włoszech, ale prawie :D.

Also, remeber, the best way to go through your day is meeting with friends. Go to the
city, drink some good coffe and eat something sweet. We went to Manekin which is famous in Poznań. They have really great tiramisu, almost as great as in Rome… Almost :)


Miłego dnia!
Have a nice day!
D.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis