piątek, 12 września 2014

Rzymskie wakacje


Podczas tegorocznego wyboru kierunku wakacyjnej podróży padło na Rzym i zdecydowanie był to strzał w dziesiątkę! Cudowne miasto pełne historii, a gdziekolwiek pójdziesz trafiasz na coś godnego uwagi. Do tego wszystkiego przepyszne jedzenie! Pasta, risotto, pizza, a także wszelakie desery – palce lizać!
Bruschetta z pomidorami oraz pasta z boczkiem.


Risotto
Spaghetti z owocami morza - przepyszne i pierwszy raz jadłam owoce morza!
Najlepsza włoska pizza!


Desery, to naprawdę specjalność włochów - po lewej sernik, a po prawej najlepsze tiramisu jakie dotąd jadłam.


Nocowaliśmy w hotelu Pisa, który znalazłam na stronie booking.com i przyznam, że pierwszy raz szukałam noclegu za granicą więc byłam zestresowana czy zastaniemy taki stan jak na zdjęciach. Na szczęście było naprawdę ładnie i czysto, a także bardzo miła obsługa. Najpiękniejszy był ogród w którym jedliśmy śniadania - szkoda tylko, że pomarańcze były jeszcze niedojrzałe :(.

Każdy dzień był bardzo intensywny, bo zwiedzaliśmy od rana do wieczora, a i tak nie zdążyliśmy zobaczyć wszystkiego. Wieczorem natomiast popijaliśmy włoskie wina i o dziwo świetne były te z kartonu :D. 

Zamek św. Anioła wieczorem wyglądał przepięknie.


Koloseum

Widok na Forum Romanum z Muzeum Kapitolińskiego.

słynne z Rzymskich wakacji Usta Prawdy.

piękne widoki w Rzymie są wszędzie!

Całe miasto zrobiło na mnie ogromne wrażenie i polecam każdemu wypad chociażby na kilka dni, bo naprawdę warto. Przecudowny klimat i strasznie mili ludzie. Już za tym tęsknię!

D.

1 komentarze:

  1. Rzym jest piękny, ale najlepszy klimat tworzą chyba te wąskie uliczki <3

    OdpowiedzUsuń

© Easy-Peasy Day 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis